wtorek, 1 lipca 2014

podsumowując

Słuchajcie, ja was bardzo proszę żebyście komentowali!! Ostatni rozdział przeczytały 24 osoby i był tylko jeden komentarz. Ja się tu kurwa staram. Piszę po nocach rozdziały a wy macie mnie i moje prośby w dupie. Dodanie jednego komentarza to jest góra 20 sekund. To tak dużo? Jeżeli to się nie zmieni to nie napiszę kolejnego rozdziału, dodam tylko do 17-stego bo tyle mam napisane. Ja się tu staram a was to nie interesuje. No zajebiście.Nawet nie wiecie ile nerwów poświęcam na ten blog. Jak na razie rekordem było 5 komentarzy. Chciałabym żebyście  postarali się pobić ten rekord. Ja tu już planuje drugi sezon, ale jeśli nie będziecie komentować no to sorry ale skończymy na 17-stu rozdziałach!I jeszcze jeśli chodzi o ankietę. Skończy się dzisiaj, za 13 godzin, jak na razie zagłosowała 1 osoba... Zajebiście!!

6 komentarzy:

  1. Ja zagłosowałam, i proszę, nie kończ!!!!!! Dla mnie <33333333!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, jesteś z Bydzi??

      Usuń
    2. możemy się kiedyś spotkać ;)

      Usuń
    3. Ty też z Bydgoszczy?! Super! Pewnie, fajnie byłoby się spotkać, a zwłaszcza że są wakacje. Na jakim osiedlu mieszkasz??

      Usuń
    4. Nie mieszkam w Bydzi tylko mieszkam w okolicy ;)

      Usuń