środa, 11 czerwca 2014

rozdział 11 (pozostała 1/3)

-WOOOHOOO-krzyknęłam gdy zorientowałam się co to
Zaczęłyśmy tańczyć i śpiewać. Zanim się obejrzałam Jai, Luke, Beau, Daniel i James  byli koło nas i też tańczyli(jeśli można to tak nazwać) a najdziwniejsze było to że też śpiewali. Jak już wcześniej wspominałam ja i Tyna tańczyłyśmy i śpiewałyśmy. Moja ulubiona piosenka.
- When I saw her Walking down the street She looked so fine
I just had to speak
I ask her name But she turned away As she walked All that I could say was Mmm Mmm yeah yeah Mmm Mmm yeah yeah Mmm Mmm yeah yeah...
Gdy piosenka się skończyła wszyscy zaczęli bić nam brawa i gwizdać.
-James-krzyknęłam
-Co jest?
-Idź za konsole i wiesz co puść.
-Haha chętnie.
James pobiegł do Martina a ja mu kiwnęłam głową żeby go wpuścił. James od razu puścił piosenkę o którą mi chodziło. Chłopacy chcieli zejść ale ich zatrzymałam. Zaczęłyśmy z Tyną tańczyć a po chwili chłopacy dołączyli do nas i razem tańczyliśmy do "best friends". Oczywiście chłopacy zaczęli śpiewać.
-You are my fucking best friends-zaśpiewałam równo z Beau'em gdy się do siebie nachyliliśmy.
Piosenka skończyła się szybko co mnie zasmuciło, ale wszystkim chyba się podobało bo ponownie bili nam brawa. Chłopacy zeszli a my zatańczyłyśmy jeszcze do 'Wizard'. Za konsolą nadal stał James a Martin przyszedł do nas i pomógł nam zejść..
-No dziewczyny zasłużyłyście-powiedział Kev nalewając wódkę do kieliszków
-Ale my nie możemy...
-Zasłużyłyście, już, na zdrówko-posunął w naszą strone kieliszki.
Skoro kazał to wypiłyśmy. Ale na jednym się nie skończyło.
-No to teraz na drugą nogę-uśmiechnął się
-Zemszcze się-powiedziała Tyna
-Nie przesadzaj to tylko wódka.
Znowu wypiłyśmy. Tyna poszła do Jamesa a ja zostałam z Martinem i Kevem.
-Zrób mi drinka-poprosiłam
-Wedle życzenia-powiedział i podsunął mi drinka którego szybko wypiłam
Nagle usłyszałam "Forget the World" więc szybko poszłam na środek parkietu po drodze zbierając chłopaków. Chłopacy mimo że nie pili, bynajmniej nic nie widziałam, mieli niezły odpał.
***
-Ja idę-powiedział Jai
Pokręciłam głową  na nie
-Jeszcze ze mną nie tańczyłeś-zrobiłam smutną minę.
-Dobra zatańczę i idę,ok?
-Ok, a tak wogóle to gdzie?
-Do dziewczyn.
-No to idziesz do dziewczyn gdzie nic się nie dzieje z imprezy na której jest mega zabawa?
-No chce zobaczyć jak się przygotowaliście.
-Aha, ok (?)
Zaczęliśmy tańczyć do "talk dirty" Jasona Derulo. Ale James trafił z piosenką. Ale gdy spojrzałam na scenę nie było tam Jamesa tylko Zayn. Pokręciłam lekko głową i dalej tańczyłam. Gdy piosenka się skończyła pożegnałam się z Jai'em buziakiem w policzek. chłopacy podeszli i się z nim pożegnali.
-Luke tylko pilnuj jej dobrze-powiedział Jai
-Czemu?
-Bo przez ten strój nie jeden chętnie by ją tu przeleciał-puścił nam oczko
Uderzyłam go lekko w ramię. Jai poszedł. Zauważyłam że Niall'a nie ma. No cóż. Zaczęłam tańczyć z chłopakami. Zayn'owi dobrze szło za konsolą. Nagle podszedł do nas Martin.
-Mogę się przyłączyć-zapytał
-Pewnie.
-Gdzie on się tego nauczył?
-Nie wiem-wzruszyłam ramiionami
Podeszła do nas Tyna.
-Ja idę do domu.
-No ej, ty też?
Uśmiechnęła się, pożegnała z nami i wyszła. Poszłam do baru i zamówiłam sobie drinka.
-Mówiłaś że nie możesz dzisiaj zbytnio pić-powiedział Kev stawiając przede mną trunek.
-Raz się żyje-puściłam mu oczko i szybko wypiłam kolejnego drinka.
Teraz to dopiero będzie.

1 komentarz: