piątek, 21 listopada 2014

kilka spraw

Hej słuchajcie mam do Was kilka spraw...

1. Chciałabym żebyście zajrzeli na zakładki i tam się udzielali :)
2. Mimo że zasada jest 5komentarzy=następny rozdział chciałabym żeby tych komentarzy było więcej a nie te minimum. Nie chce robić 10 kom=next bo wtedy to byśmy czekaaaaaalllllliiiii i czekali.... Dlatego proszę was komentujcie! Każdy kto przeczyta rozdział niech doda komentarz to tylko chwila...
3. Zapraszam was również na mojego drugiego bloga http://stripper-dancer.blogspot.com/
4. Jeżeli macie do mnie jakieś pytania lub pomysły a boicie się napisać je na ride to mogę dać wam swój e-mail i możecie do mnie napisać.
5. Ja jestem naprawdę otwarta na wasze propozycje dotyczące Ride, jakieś pomysły, wszystko się liczy! I tu też tak jak w 4 punkcie :)
6. Ankieta: kilka dni temu ankieta "Jak ci się podoba Ride" znowu była uruchomiona. Zagłosowały dwie osoby. Ok. Jedna na 'jest genialny' a druga na 'nie podoba mi się'. Cieszę się że jesteście chociaż szczerzy. :)

Jak na razie to chyba tyle jeżeli coś to będę pisać i wy też piszcie! Jeżeli chcecie ten e-mail to napiszcie w komentarzu i podam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz