czwartek, 12 lutego 2015

KONIEC

Najpierw przeczytaj rozdział i notkę pod rozdziałem potem ten post!
No więc jak napisałam w notce: Więcej informacji w następnym poście. 
A więc jest! Kończę Ride ponieważ ostatnio ktoś uświadomił mi że pisanie tego jest bez sensu. I miał rację. Na co ja mam się męczyć i pisać POD KAŻDYM ROZDZIAŁEM "Jeśli przeczytałeś/-aś=skomentuj" skoro i tak prawie wszyscy mają mnie w dupie. Osoby które nie mają konta na blogerze nie wiedzą więc wam powiem: Mam takie coś które pokazuje mi ile osób przeczytało a ile osób skomentowało rozdział. Każdy to każdy a nie 8 osób z 38... No sorry. Księgę skarg i podziękowań kierować na menia203@wp.pl .Dziękuje tym osobom które czytają i komentują bo tak naprawdę to wy motywujecie mnie do pisania rozdziałów. Ale teraz to się skończy.
Cóż jest mi przykro że kończymy w takim momencie a nie w zaplanowanym ale cóż... to nie moja wina. Ja i tak mam duże problemy ze zdrowiem a Ride jeszcze bardziej je powiększyło. Teraz możecie sobie czytać Stripper. Możliwe że wystartuje z nowym opowiadaniem ale jeszcze nie wiem. Ride już nie ma.

Jeżeli zależy ci żebym dalej pisała ROD skomentuj ostatni rozdział (25 rozdział). Zażalenia kierować na maila.
Dziękuję i żegnam!

1 komentarz:

  1. Diewczyno, to jest zajebiste! Wpadlam na to wczoraj, wiec nie oplacalo sie komentowac od poczatku, ale ku*wa nie kończ blagam cie!!

    OdpowiedzUsuń